مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-03سياسي

آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح برای همکاری با دولت سیزدهم


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به حجت الاسلام رییسی، آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح برای همکاری با دولت سیزدهم در عرصه های مختلف را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تنفیذ حکم ریاست جمهوری را به حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم رییس محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی (دامت توفیقاته) با اهدای سلام و تحیات؛ حضور باشکوه، پرمعنا و عزت آفرین ملت غیور ایران اسلامی در 28 خرداد ماه 1400 پای صندوق های رأی، به رغم عملیات روانی و تبلیغات مسموم و زهرآگین دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و وضعیت دشوار ناشی از شرایط کرونایی در کشور، بار دیگر هوشمندی، هوشیاری و زمان شناسی ایرانیان را به رخ جهانیان کشاند و برگ زرین و افتخارآمیز جدیدی در تاریخ این سرزمین افزود.

با سپاس به درگاه حضرت باریتعالی، تنفیذ رأی ملت و نصب جنابعالی بعنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران با حکم مبارک مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ضمن اعلام آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح برای همکاری با دولت سیزدهم در عرصه های مختلف، دوام توفیق و سربلندی آن برادر عزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح برای همکاری با دولت سیزدهم

آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح برای همکاری با دولت سیزدهم