مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-03اجتماعي

تمدید ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه تا 15 مرداد


متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.

- sanjesh.

org مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه اعلام کرد: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه سال 1400 تا 15 مرداد 1400 تمدید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه ایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور، پیرو انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت نام در تاریخ ششم مرداد 1400، با توجه به اعلام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه، به اطلاع متقاضیان این آزمون می رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا تاریخ 12 مرداد برای ثبت نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز جمعه 15 مرداد 1400 نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، ضرورت دارد که متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیانی که قبلاً ثبت نام کرده اند درصورت تمایل می توانند در این بازه زمانی اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه تا 15 مرداد

تمدید ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه تا 15 مرداد