مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 10:002021-08-03سياسي

آموزش طراحی آزمایش با مینی تب و دیزاین اکسپرت


انجمن علمی دانشجویی مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی قم دوره آموزشی آنلاین طراحی آزمایش با نرم افزارهای مینی تب (Minitab) و دیزاین اکسپرت (Design Expert) را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی قم دوره آموزشی آنلاین طراحی آزمایش با نرم افزارهای مینی تب (Minitab) و دیزاین اکسپرت (Design Expert) را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، آشنایی کامل با مفاهیم طراحی آزمایش (Design Experiment)، لزوم استفاده از طراحی آزمایش و هدف از طرح ریزی و انجام آزمایش، معرفی انواع روش های بهینه سازی (Optimization)، بیان اصول و مفاهیم، معرفی طراحی تاگوچی (design Taguchi) به همراه مثال کاربردی و کار با نرم افزارهای Minitab، معرفی روش های سطح پاسخ (RSM) و کار با نرم افزارهای Minitab و Design Expert، طراحی مرکب مرکزی (CCD) به همراه مثال کاربردی و طراحی باکس ـ بنکن (BBD) به همراه مثال کاربردی از جمله سرفصل های این دوره است.

این جلسه با تدریس هادی شایسته ـ دانشجوی دکتری مهندسی شیمی، پنجشنبه و جمعه 21 و 22 مرداد ساعت 17 تا 20 برپا می شود و علاقه مندان برای شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شناسه @qutpolymer_Admin پیام دهند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش طراحی آزمایش با مینی تب و دیزاین اکسپرت

آموزش طراحی آزمایش با مینی تب و دیزاین اکسپرت