مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-03سياسي

ارتش در حراست از مرزهای کشور، آماده تر از گذشته است


امیر سرتیپ رضا آذریان در مراسم تجلیل از کارکنان تیپ 277 نزاجا که به تازگی از منطقه مرزی بازگشته اند گفت: ارتش در حراست از مرزهای کشور، هر روز آماده تر از روز گذشته است.

- امیر سرتیپ رضا آذریان در مراسم تجلیل از کارکنان تیپ 277 نزاجا که به تازگی از منطقه مرزی بازگشته اند گفت: ارتش در حراست از مرزهای کشور، هر روز آماده تر از روز گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاینسا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: ما همیشه باید آماده باشیم و آمادگی خود را در چارچوب ماموریت ذاتی ارتش یعنی حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران حفظ کنیم.

وی افزود: امروز نیروی زمنی ارتش طبق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حراست از مرزهای کشور، هر روز آماده تر از روز گذشته است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش خطاب به فرماندهان و کارکنان تیپ 277 نزاجا تاکید کرد: همانند مدت حضور در منطقه مرزی، حتی بیشتر، نسبت به بحث آموزش توجه خاص و ویژه داشته باشید و در بالا بردن توان رزمی و آمادگی دفاعی خود تلاش کنید.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش کارکنان تیپ 277 نزاجا در مدت حضور در منطقه عملیاتی شرق کشور تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش در حراست از مرزهای کشور، آماده تر از گذشته است

ارتش در حراست از مرزهای کشور، آماده تر از گذشته است