مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-03اجتماعي

شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی در ایام کرونا


نظام آموزش عالی کشور با شیوع ویروس کرونا دچار تحول و دگرگونی عظیمی شده و با وجود مشکلات و چالش های پیاده سازی آموزش غیرحضوری اکنون پس از گذشت چهار نیم سال تحصیلی، - با اعلام نتایج کنکور سراسری سال 1400 و با توجه به تحولات زیرساختی که در ساختار نظام آموزش پدید آمده، پذیرفته شدگان برای انتخاب رشته و دانشگاه خود معیارهای جدیدتری پیدا کرده اند.

بدیهی است که ناآشنایی دانشجویان و خانواده هایشان با سیستم آموزش غیرحضوری ومجازی نگرانی هایی را در این خصوص به وجود آورده است.

پاسخ سوالاتی از قبیل سیستم زیرساخت های سخت افزاری و نرم­افزاری دانشگاه های غیرانتفاعی در دوران کرونا، اعتبار این دانشگاه ها، میزان رشته های تحصیلی از جمله دغدغه های اصلی دانشجویان و خانواده های آنان است.

دانشگاه علم و فرهنگ به خوبی توانسته است فضای آموزش مجازی در دوران کرونا را مدیریت و با بهبود و ارتقاء سطح آموزش­های مجازی، حداقل ممکن از افت کیفیت آموزشی را داشته باشد.

خوشبختانه در این دانشگاه گام های اساسی در جهت تقویت زیرساخت آموزش مجازی و حضوری برداشته شده و زیرساخت های سخت افزاری و نرم­افزاری در حدعالی تمهید و آماده­سازی گردیده و از نظر فنی و آموزشی بسترهای لازم و مورد نیاز ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی در ایام کرونا

شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی در ایام کرونا