مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:502021-08-03پزشكي

25 درصد مازندرانی ها واکسن کرونا تزریق کردند


رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاه به اینکه 25 درصد جمعیت استان مازندران علیه کرونا واکسینه شدند، افزود: 800 هزار نفر تاکنون واکسن تزریق کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید فرزاد جلالی بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه روزانه بیش از 600 بیمار در مازندران بستری می شوند ا ز مردم خواست نسبت به رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در این پیک علی رغم اینکه اوضاع بدتر از تمام پیک های قبلی است، ولی رعایت مردم کاهش پیدا کرده است، افزود: همکاران بهداشت و درمان وظیفه شأن این است تا آخرین نفس علیرغم مشکلات، خستگی ها و ناراحتی ها و بیماری های که می گیرند خدمت رسانی کنند ولی مردم عزیز هم باید کمک کنند.

وی با عنوان اینکه مسئله نوید بخش ما واکسیناسیون است و خوشبختانه تعداد واردات واکسن های خارجی افزایش پیدا کرده است، افزود: در بابل و استان خیلی موفق تر از میانگین کشور هستیم و حدود 800 هزار نفر در استان مازندران واکسینه شدند که حدود 25 درصد جمعیت استان را شامل می شود و اگر واکسن ها به موقع برسد می توانیم پوشش بیشتری داشته باشیم.

جلالی یادآور شد: به طور متوسط نزدیک به 6 هزار نفر در دانشگاه علوم پزشکی بابل و تقریباً 25 هزار نفر در استان واکسینه می شوند ودر صورت تأمین واکسن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد مازندرانی ها واکسن کرونا تزریق کردند

25 درصد مازندرانی ها واکسن کرونا تزریق کردند