مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:502021-08-03ورزشي

محمدعلی گرایی به مدال برنز المپیک نرسید


نماینده وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست مقابل حریفی از ژاپن از رسیدن به مدال برنز المپیک بازماند و به عنوان پنجمی بسنده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو، محمدعلی گرایی دارنده 2 مدال برنز جهان و نماینده وزن 77 کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی و برای کسب مدال برنز المپیک به مصاف شوهی یابیکو از ژاپن رفت و در پایان با نتیجه 13 بر 3 شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

گرایی پیش از این در دور مقدماتی این وزن که روز گذشته(دوشنبه) برگزار شد، در دور نخست مقابل فلورس پنا دارنده 2 طلای پان آمریکن از کوبا با نتیجه 7 بر 3 به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز در یک رقابت سخت و تماشایی با نتیجه 5 بر 5 از سد بوزو استارسویچ از کرواسی گذشت و راهی نیمه نهایی شد اما در سومین مبارزه و در مرحله نیمه نهایی مقابل تاماش لورینچ دارنده مدال طلای 2019 جهان از مجارستان با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز امیدهای جهان دیگر نماینده ایران در این رقابت هاست که تا دقایقی دیگر برای کسب مدال برنز وزن 97 کیلوگرم المپیک به مصاف آروی ساوولاینن از فنلاند می رود.

ساروی پیش از این در دور مقدماتی وزن 97 کیلوگرم که روز گذشته برگزار شد، در دور نخست مقابل آدم بودجملین از الجزایر 9 بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدعلی گرایی به مدال برنز المپیک نرسید

محمدعلی گرایی به مدال برنز المپیک نرسید