مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-03بين الملل

رزمایش نظامی هوایی مصر و امارات


منابع مصری از ورود نیروهای ارتش این کشور به پایگاه نظامی در امارات برای مشارکت در رزمایش نظامی مشترک هوایی مصر و امارات با نام «زاید3»خبر دادند.

- به نقل از روسیاالیوم، مصر از ورود نیروهای مسلح خود به پایگاه هوایی الظفره امارات برای مشارکت در رزمایش نظامی هوایی مشترک با امارات تحت عنوان زاید -3 خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ شماری از جنگنده های مصری در این رزمایش نظامی مشارکت خواهند داشت و این تمرین به مدت چند روز ادامه خواهد داشت.

در مراحل اولیه، آموزش هایی برای یکپارچه سازی مفاهیم رزمی و تبادل تجربه و همچنین پروازهای آموزشی در ماموریت های عملیاتی برای نیروهای شرکت کننده برگزار خواهد شد.

منابع مصری اعلام کردند که این تمرین با هدف توانمندسازی مهارت های نیروهای دو طرف و دستیابی به بالاترین سطح کارآمدی و آمادگی برای انجام ماموریت های مشترک و مدیریت عملیات هوایی با استفاده از جدیدترین سلاح های هوایی با کارایی بالا در شرایط مختلف برگزار می شود.

پیش از این و در روز گذشته نیز ارتش عمان و امریکا در استان ظفار عمان، تمرین نظامی مشترکی را آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک به نقل از خبرگزاری رسمی عمان، مانور مشترک نظامی عمان و آمریکا با نام دره آتش در پایگاه هوایی ثمریت واقع در استان ظفار در جنوب عمان آغاز شده و این رزمایش 10 روزه تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش نظامی هوایی مصر و امارات

رزمایش نظامی هوایی مصر و امارات