مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-03سياسي

انتقاد دادستان شهرکرد از اجرایی نشدن مصوبات ستاد کرونا


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات ستاد استانی کرونا، گفت: زمانی که مصوبات ستاد کرونا اجرایی و عملیاتی نمی شود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات ستاد استانی کرونا، گفت: زمانی که مصوبات ستاد کرونا اجرایی و عملیاتی نمی شود، بی اعتمادی مردم به مسئولان افزایش پیدا خواهد کرد.

عبدالرضا علیمحمدی 12 مردادماه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات ستاد استانی کرونا، اظهار کرد: در جلسه گذشته قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا مقرر شد ساعت فعالیت اصناف به ساعت 18 کاهش پیدا کند، همچنین تالارهای پذیرایی با 25 درصد ظرفیت فعال باشند و پذیرایی نیز در تالارها ممنوع شود، اما این اتفاق رخ نداد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد افزود: مردم احساس می کنند در تغییر دولت، مسئولان کار را رها کرده اند، زمانی که مصوبات ستاد کرونا اجرایی و عملیاتی نمی شود، بی اعتمادی مردم به مسئولان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بحث ممنوعیت ورود خودروهای بومی به چهارمحال و بختیاری و جلوگیری از برگزاری هرگونه تجمع از مصوبات ستاد کرونا محسوب می شود، گفت: اما شاهد ورود و تردد خودروهای با پلاک غیربومی در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دادستان شهرکرد از اجرایی نشدن مصوبات ستاد کرونا

انتقاد دادستان شهرکرد از اجرایی نشدن مصوبات ستاد کرونا