مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-03اجتماعي

700 دانش آموز خوزستانی متقاضی جهش تحصیلی


رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان اینکه تاکنون حدود 700 دانش آموز در استان خوزستان درخواست جهش تحصیلی را اعلام کرده اند، گفت: شهرهای اهواز، - ایسنا/خوزستان رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان اینکه تاکنون حدود 700 دانش آموز در استان خوزستان درخواست جهش تحصیلی را اعلام کرده اند، گفت: شهرهای اهواز، شوشتر، ماهشهر، دزفول، رامهرمز، بهبهان، آبادان و ایذه به عنوان پایگاه های تخصصی برای اجرای آزمون انتخاب شده اند.

علی ممبینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت نام اولیه برای شرکت در آزمون جهش تحصیلی از تیرماه شروع شده و تا 18 مرداد ادامه دارد.

وی افزود: مدیران مدارس ابتدایی متقاضی جهش تحصیلی می توانند ضمن رعایت ضوابط و مقررات از تاریخ 10 تا 18 مرداد، با مراجعه به سامانه سیدا نسبت به ثبت اطلاعات فردی و عملکرد درسی دانش آموزان، پرداخت تعرفه و نوبت گیری برای انجام مراحل ارزیابی هوش اقدام کنند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان اینکه تاکنون حدود 700 دانش آموز در استان خوزستان درخواست جهش تحصیلی را اعلام کرده اند، گفت: شهرهای اهواز، شوشتر، ماهشهر، دزفول، رامهرمز، بهبهان، آبادان و ایذه به عنوان پایگاه های تخصصی برای اجرای آزمون انتخاب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 دانش آموز خوزستانی متقاضی جهش تحصیلی

700 دانش آموز خوزستانی متقاضی جهش تحصیلی