مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-03اقتصادي

بودجه 450 میلیارد تومانی استان تهران برای محرومیت زدایی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از سهم 450 میلیارد تومانی استان تهران از اعتبارات محرومیت زدایی در قانون بودجه 1400 خبر داد.

- به نقل از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مسعود شفیعی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در گفت وگو با برنامه درشهر در حاشیه برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اعلام این خبر گفت: این اعتبارات در پروژه های بخش های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، راه روستایی و آبرسانی با تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان تزریق می شود.

وی ادامه داد: حدود 190 میلیارد تومان از این اعتبار در اختیار آموزش و پرورش و نوسازی مدارس قرار می گیرد تا برای تکمیل و نوسازی مدارس استان مورد استفاده قرارگیرد، همچنین 120 میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان تزریق می شود تا پروژه های نیمه تمام مراکز بهداشت و جامع سلامت تکمیل شود.

شفیعی خاطرنشان کرد: با بهره مندی از این اعتبار و اعتبارات بند (ز) تبصره 8 قانون بودجه 1400 و به امید حضرت حق تمامی پروژه های بخش بهداشت که از سال های دور نیمه تمام رهاشده بود، تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تکلیف دولت در حمایت از شهرک های صنعتی افزود: در خصوص تأمین زیرساخت های شهرک های صنعتی استان تکلیف قانونی داریم و در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 450 میلیارد تومانی استان تهران برای محرومیت زدایی

بودجه 450 میلیارد تومانی استان تهران برای محرومیت زدایی