مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-03اقتصادي

مسؤولان واکسن کووپارس خواستار حمایت دولت شدند


معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: دولت و حاکمیت باید حمایت قاطعانه بر اساس میزان پیشرفت علمی و زیرساخت ها داشته باشند و از سوی دیگر آنان را موظف کند تا حداقل تولید را باتوجه به نیازهای موجود تحویل دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدحسین فلاح مهرآبادی، معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، ظهر امروز، در وبینار واکسن های ایرانی کرونا، با اشاره به میزان حمایت دولتی از واکسن های تولید شده که 2 شرکت بزرگ تولید کننده واکسن دارد (سینوفارم خصوصی و سینووک دولتی) و بیشترین حمایت از این دو شرکت انجام شد که این انر سبب شد با برنامه ریزی علاوه بر تامین نیاز داخل، صادرات به سایر کشورها را نیز انجام دهد.

وی ادامه داد: اما در ایران چنین اتفاقی نیفتاد که البته از جهاتی خوب است و پلتفرم ها و زیرساخت های مختلفی توسعه می یابد اما نتیجه نهایی این امر بسیار مهم است.

فلاح افکار عمومی و فضای مجازی را موضوعات بسیار مهمی عنوان کرد و گفت: مردم می2بینند شرکت های زیادی وارد فاز کلینیکال ترایال(مطالعات بالینی) شده اند اما هنوز کمتر از یک میلیون دز واکسن در داخل کشور تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان واکسن کووپارس خواستار حمایت دولت شدند

مسؤولان واکسن کووپارس خواستار حمایت دولت شدند