مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-03سياسي

نمره ضعیف شورای پنجم و انتظار رشتوندان از شورای ششم


دوره عملکرد چهارساله شورای پنجم رشت با تمام وقایعی که در آن رقم خورد به اتمام رسیده و همه نگاه ها به منتخبین شورای ششم رشت معطوف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، طی چند روز آینده عمر شورای پنجم به پایان می رسد و مراسم معارفه منتخبین شورای ششم برگزار می شود، شورای پنجم رشت نیز از این قائده مستثنی نیست و باید به زودی شاهد حضور منتخبین مردم رشت در شورای ششم در صحن شورای شهر باشیم.

  اسامی منتخبین مردم رشت در شورای پنجم  اسماعیل حاجی پور، سید امیر حسین علوی، حامد عبداللهی، احمد رمضانپور، محمد حسن علیپور، محمد حسن عاقل منش، فاطمه شیرزاد، حجت جذب، رضا رسولی، بهراد ذاکری و فرهام زاهد یازده عضو شورای پنجم رشت بودند که طی مدت زمان چهار سال بر امورات حوزه مدیریت شهری نظارت داشتند.

  عدم تحقق شعار شهردار بومی و چهارساله توسط شورای پنجم رشت منتخبین مردم رشت در شورای پنجم پس از برگزاری مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رییسه، با شعار انتخاب شهردار بومی و شهرداری برای تمام چهار سال عمر شورا، فعالیت خود را آغاز کردند، اما در نهایت در نخستین سال فعالیتی شان با انتخاب مسعود نصرتی از شهر قزوین به عنوان یک شهردار غیربومی، خط بطلان به بخش مهمی از وعده هایی که پیش از آن مطرح کرده بودند کشیدند و پس از مدتی نیز پازل عدم تحقق وعده های شورای پنجم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره ضعیف شورای پنجم و انتظار رشتوندان از شورای ششم

نمره ضعیف شورای پنجم و انتظار رشتوندان از شورای ششم