مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-03سياسي

جزییات محدودیت های تردد در روز تحلیف ریاست جمهوری


سردار محمد حسین حمیدی از اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در روز تحلیف ریاست جمهوری در شهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: روز پنج شنبه 14 مرداد ماه و به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در شهر تهران اعمال می گردد که بنا بر وظیفه ذاتی پلیس راهور تهران بزرگ، اجرای نظم و مقررات و ایمنی عبور و مرور در محدوده مورد اشاره را بر عهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: این محدودیت از سمت جنوب از خیابان امیرکبیر به سمت شمال از خیابان شهید دیالمه، تقاطع سرچشمه، خیابان ملت و تقاطع اکباتان ملت اعمال و از تردد خودرو ها به سمت شمال و میدان بهارستان جلوگیری خواهد شد.

سردار حمیدی افزود: از سمت شرق نیز ازخیابان مجاهدین اسلام از تقاطع خیابان ایران به سمت غرب محدودیت تردد اجرا و تمام کوچه ها و خیابان های فرعی منتهی به خیابان مجاهدین حدفاصل خیابان ایران تا مصطفی خمینی کامل مسدود خواهد شد که مسیر جایگزین این محدوده از طریق خیابان دماوند و انقلاب صورت خواهد گرفت.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از سمت غرب در خیابان جمهوری از تقاطع سعدی به سمت شرق اعمال محدودیت صورت خواهد گرفت که مسیر جایگزین تردد، از طریق خیابان فردوسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات محدودیت های تردد در روز تحلیف ریاست جمهوری

جزییات محدودیت های تردد در روز تحلیف ریاست جمهوری