مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-03سياسي

واکسیناسیون زیر 45 ساله ها در هرمزگان بزودی آغاز می شود


مشاور معاون بهداشتی وزیر بهداش گفت: افزایش موارد کرونا در استان حاصل تجمعات مناسبتی، اعیاد و انتخابات است و واکسیناسیون زیر 45 ساله ها در هرمزگان برای مهار این بیماری بزودی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد اسماعیل مطلق در سفر به هرمزگان اظهار کرد: وضعیت بیماری کرونا در هرمزگان به دلیل داشتن مرزهای هوایی، دریایی، صنایع پتروشیمی از جمله پارسیان و سه جزیره گردشگری و مسافر پذیر دارای شرایط متفاوتی نسبت به سایر استانها است و نیازمند توجه خاص است.

وی افزود: با توجه به همه گیری سوش های مختلف کووید از جمله چینی، انگلیسی و اخیرا نوع دلتا در هرمزگان شاهد وضعیت افزایشی بیماری در این استان هستیم هر چند همه استانها درگیر این پیک افزایشی هستند ولی در برخی استانها شدت و ضعف بیماری متفاوت است.

دکتر مطلق عنوان کرد: خوشبختانه در شرایط موجود در هرمزگان به گونه ای رفتار شده که صدمات و مرگ و میر نسبت به سایر استانها کمتر است.

وی با اشاره به اینکه سطح سواد سلامت مردم استان در بررسی های انجام شده نسبت به این بیماری بالا است، تصریح کرد: مردم هرمزگان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می کنند و البته باید این میزان بیش از این باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون زیر 45 ساله ها در هرمزگان بزودی آغاز می شود

واکسیناسیون زیر 45 ساله ها در هرمزگان بزودی آغاز می شود