مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-03سياسي

خانواده های هنرمندان متوفی رشتی نباید هزینه کفن و دفن پرداخت کنند


در جلسه علنی شورای شهر رشت با انتقاد از دریافت هزینه کفن و دفن از خانواده یکی از هنرمندان رشتی توسط شهرداری رشت، این اقدام را خلاف مصوبه شورا اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در دویست و یازدهمین و آخرین جلسه شورای پنجم شهر رشت در ساختمان جلسات شورا با قدردانی بابت حضور مردم در انتخابات شورای شهر رشت در 28 خرداد ماه اظهار کرد: امیدوارم عملکرد منتخبین مردم در شورای ششم به گونه ای باشد که موجب افزایش حضور مردم در انتخابات دوره های آینده باشد.

  احمد رمضانپور با بیان اینکه عملکرد شورای پنجم رشت در قالب یک کتابچه به اطلاع عموم می رسد، افزود: اقدامات انجام شده پیرامون مباحث زیست محیطی، عمرانی و غیره در شورای پنجم رشت تهیه و به زودی اطلاع رسانی می شود.

  کفن و دفن رایگان هنرمندان رشت  عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شورای رشت مصوبه ای را پیرامون بهره مندی هنرمندان این شهر تصویب کرده بود، اظهار کرد: قرار بود چهره های فرهنگی و هنری شهر رشت که سال ها برای اعتلای فرهنگ و هنر این شهر تلاش کرده بودند پس از فوت یکی از هنرمندان متوفی در رشت هزینه کفن و دفن توسط شهرداری رشت دریافت شده است و این خلاف مصوبه شورا است و باید در این باره تجدید نظر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های هنرمندان متوفی رشتی نباید هزینه کفن و دفن پرداخت کنند

خانواده های هنرمندان متوفی رشتی نباید هزینه کفن و دفن پرداخت کنند