مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:502021-08-03بين الملل

مشاجره لفظی بنت و نتانیاهو در جلسه کنست درباره ایران


نخست وزیر فعلی و پیشین رژیم صهیونیستی در جلسه پارلمان این رژیم به مشاجره لفظی علیه یکدیگر درباره ایران پرداختند و هر یک دیگری را متهم کرد که اسراییل را در برابر ایران آسیب پذیر تر و ضعیف تر کرده اند.

- نخست وزیر فعلی و پیشین رژیم صهیونیستی در جلسه پارلمان این رژیم به مشاجره لفظی علیه یکدیگر درباره ایران پرداختند و هر یک دیگری را متهم کرد که اسراییل را در برابر ایران آسیب پذیر تر و ضعیف تر کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نفتالی بنت نخست، وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه پر تنش کنست به انتقاد از عملکرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر پیشین این رژیم پرداخت و گفت که سیاست های شکست خورده او درقبال ایران، دولت جدید را مجبور کرده است تا در شرایط اقتصادی سخت کنونی متعاقب شیوع ویروس کرونا بودجه نظامی را افزایش دهد.

به نوشته روزنامه یدیعوت آحارونوت، جلسه روز دوشنبه پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به درخواست احزاب مخالف تحت رهبری بنیامین نتانیاهو برای بررسی تهدیدات امنیتی دولت جدید علیه اسراییل برگزار شد.

نفتالی بنت در این جلسه فهرستی از ناکامی های دولت نتانیاهو ارائه کرد و مدعی شد: ایران به سرعت برنامه هسته ای خود را پیش می برد.

ما با آن برخورد خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاجره لفظی بنت و نتانیاهو در جلسه کنست درباره ایران

مشاجره لفظی بنت و نتانیاهو در جلسه کنست درباره ایران