مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:502021-08-03اقتصادي

کشف 28 میلیارد انواع کالای قاچاق در طرح ضربتی پلیس کرمان


فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح توقیف وسائط نقلیه سبک و سنگین حامل کالای قاچاق گفت: در این طرح انواع کالای قاچاق به ارزش 28 میلیارد ریال کشف شد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح توقیف وسائط نقلیه سبک و سنگین حامل کالای قاچاق گفت: در این طرح انواع کالای قاچاق به ارزش 28 میلیارد ریال کشف شد.

سردار عبدالرضا ناظری امروز 12 مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا، در روزهای اخیر که با افزایش حمل کالای قاچاق توسط وسایل نقلیه ورودی و خروجی به استان رو به رو بودیم یک طرح ضربتی بر اساس تحقیقات میدانی تخلفات اقتصادی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی استان به مدت دو روز به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح با تلاش بی وقفه همکارانمان در حوزه کنترل ترددهای جاده ای و بررسی وسائط نقلیه سبک و سنگین ورودی و خروجی به حوزه استان، انواع فرآورده های نفتی، دخانی، لوازم یدکی خودرو، پوشاک، احشام، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و برخی اقلام خوراکی و مصرفی دیگر کشف شد که کارشناسان امر ارزش آن ها را در مجموع بیش از 28 میلیارد و 912 میلیون ریال برآورد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 28 میلیارد انواع کالای قاچاق در طرح ضربتی پلیس کرمان

کشف 28 میلیارد انواع کالای قاچاق در طرح ضربتی پلیس کرمان