مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:502021-08-03سياسي

تاسیس مرکز تخصصی آسیب های اجتماعی


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به تاسیس مرکز تخصصی آسیب های اجتماعی گفت:به دلیل کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح مرکز تخصصی آسیب های اجتماعی تاسیس شد.

- ، علی حسینی پیش از ظهر سه شنبه گفت: از دستاوردهای معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در سال های اخیر می توان به افزایش مشارکت دانشجویان، ارتقای روحیه خودباوری و عزت نفس در دانشجویان، مشارکت در گسترش فرهنگ اسلامی و ایرانی در دانشگاه ها و افزایش تعامل با دانشگاه های استان و مراکز فرهنگی استان قم اشاره کرد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به حضور پررنگ جهاد دانشگاهی در حوزه آسیب های اجتماعی تصریح کرد: مرکز تخصصی آسیب های اجتماعی به دلیل کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و گسترش فعالیت های اجتماعی در سطح جامعه شکل گرفت.

وی حضور معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم در 7 دانشگاه دولتی و نیز همکاری با سایر دانشگاه های استان را مهم دانست و افزود: افزایش تعامل و همکاری با دستگاه های مرتبط با حوزه فرهنگی، همکاری های مشترک در برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان، انعقاد تفاهم نامه های همکاری و اجرای برنامه های مشترک علمی، فرهنگی و اجتماعی با دانشگاه ها، برگزاری نشست های تخصصی ملی و بین المللی و جشنواره های استانی و ملی همواره از اولویت های جهاد دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس مرکز تخصصی آسیب های اجتماعی

تاسیس مرکز تخصصی آسیب های اجتماعی