مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:502021-08-03سياسي

اعزام تیم های امدادی و اقلام حمایتی ستاد اجرایی به سیل زدگان اردبیل


مدیرعامل بنیاد احسان از اعزام تیم های امدادی و اقلام حمایتی ستاد اجرایی در اولین ساعات بحران به سیل زدگان استان اردبیل خبر داد.

- مدیرعامل بنیاد احسان از اعزام تیم های امدادی و اقلام حمایتی ستاد اجرایی در اولین ساعات بحران به سیل زدگان استان اردبیل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان گفت: درپی سیل پیش آمده در بعضی شهرهای استان اردبیل به ویژه شهرستان مشگین شهر بنیاد احسان اقدام به اعزام تیم های جهادی و ارسال اقلام حمایتی کرده است.

سعید سلیمانی افزود: به دستور رییس ستاد اجرایی فرمان امام تا کنون 5 گروه ارزیابی و امدادی برای پاکسازی منازل به این مناطق اعزام شده اند و به لایروبی راه ها و منازل آسیب دیده پرداخته اند.

مدیر عامل بنیاد احسان درخصوص اقلام حمایتی ارسال شده نیز گفت: در ساعات ابتدایی سیل 200 بسته 72 ساعته، 15 تخته چادر امدادی، 2500 بسته آب معدنی، 2000عدد تن ماهی و 200 تخته پتو ارسال شده است.

سلیمانی در خصوص طبخ و توزیع غذای گرم نیز اظهار کرد: آشپز خانه امدادی احسان با ظرفیت طبخ روزانه 1000 پرس غذای در مناطق سیل زده شروع به کار کرده است.

همچنین در ادامه این حمایت ها گروه های مردمی وابسته به بنیاد احسان برای کمک به مردم آسیب دیده تا پایان بحران همراه مردم خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم های امدادی و اقلام حمایتی ستاد اجرایی به سیل زدگان اردبیل

اعزام تیم های امدادی و اقلام حمایتی ستاد اجرایی به سیل زدگان اردبیل