مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-03سياسي

«حقایقی ناگفته از گوانتانامو» رونمایی می شود


کتاب حقایق ناگفته از گوانتانامو (سرگذشت یک پزشک زندانی) در ویژه برنامه ای به یاد شهید سید محمد علی شاه موسوی نویسنده این کتاب در شبکه رادیویی فرهنگ با عنوان «چمران افغانستان» رونمایی می شود.

- ، به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، در سومین سالگرد شهید دکتر سید محمد علی شاه موسوی گردریزی، زندانی بی گناه شماره 1154 گوانتانامو در برنامه ای با عنوان چمران افغانستان امشب سه شنبه 12 مرداد 1400 که به طور زنده از رادیو فرهنگ پخش می شود داستان زندگی ایشان و خاطراتی که در زندان گوانتانامو داشتند رونمایی و معرفی می شود.

این برنامه یادواره ای برای گرامیداشت دکترسیدمحمدعلیشاه موسوی است که با حضور فرزند شهید بزرگوار به معرفی، شرح فعالیت ها و نقش اثرگذار ایشان در ایران و افغانستان اختصاص دارد.

چگونگی ورود سیدمحمدعلی شاه موسوی گردیزی ملقب به چمران افغانستان، به عرصه سیاسی و تاثیر پذیری اش از انقلاب ایران به روایت خودش، از بخش های از برنامه چمران افغانستان است.

موضوع این برنامه به سبب مقارن شدن با سومین سالروز شهادت شهید موسوی به زندگی و فعالیت های ایشان اختصاص یافته در بخش اصلی این برنامه روایتگر زندگی شهید و نقش وی در روابط ایران و افغانستان است که عابد اکبری مدیر عامل موسسه تحقیقاتی ابرار معاصر تهران، محمدرضا پاکروان مشاور امور بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حقایقی ناگفته از گوانتانامو» رونمایی می شود

«حقایقی ناگفته از گوانتانامو» رونمایی می شود