مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-03اقتصادي

اهدای 73 کپسول اکسیژن به بیمارستان های آمل


73 دستگاه کپسول اکسیژن 40 و50 کیلوگرمی به منظور تقویت وبهبود تأمین دستگاه های اکسیژن دربیمارستان های کرونایی از سوی اصناف این شهرستان اهداء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر پیک پنجم و همچنین افزایش مراجعات بیماران کرونایی به بیمارستان های شهرستان، نیاز مبرم به کپسول های اکسیژن و کمبود آن احساس شده بود.

سیداحمد کرمی افزود: اتاق اصناف واتحادیه های زیرپوشش وواحدهای صنفی شهرستان بلافاصله ودرگام نخست اقدام به تهیه 73 دستگاه کپسول اکسیژن 40 و50 کیلویی هرکدام به ارزش 4 میلیون تومان خریداری و این کپسول ها در اختیار شبکه بهداشت ودرمان شهرستان برای توزیع میان بیمارستان های شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد، که با همت اتاق اصناف، اتحادیه های و واحدهای کسبی 80 دستگاه اکسیژن دیگر که مجموعه شهرستان برای واحدهای صنفی شهرستان تعیین کردند، تا هفته آینده تهیه ودرسطح بیمارستان های شهرستان توزیع خواهد شد.

توزیع روزانه لباس پزشکی و غذاهای گرم برای کادر درمان شهرستان رییس اتاق اصناف آمل دربخش دیگری با بیان انیکه این اتاق با همکاری اتحادیه ها و واحدهای صنفی شهرستان از ابتدای شیوع همه گیری ویروس کرونا ، تلاش کرده است همسو با مسئولیت اجتماعی و وظیفه انسانی، از تبعات منفی این همه گیری در شهرستان به ویژه بر اقشار کمتر برخوردار بکاهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 73 کپسول اکسیژن به بیمارستان های آمل

اهدای 73 کپسول اکسیژن به بیمارستان های آمل