مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-03پزشكي

مردم باید باور کنند در فاجعه ای ناگوار قرار گرفته ایم


رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اینکه اوضاع این شهرستان از نظر کرونا فوق قرمز است و در تب شدید کرونا می سوزد، از مردم خواست که باور کنند در وسط یک فاجعه ناگوار قرار گرفته اند و دورهمی ها را لغو کنند.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اینکه اوضاع این شهرستان از نظر کرونا فوق قرمز است و در تب شدید کرونا می سوزد، از مردم خواست که باور کنند در وسط یک فاجعه ناگوار قرار گرفته اند و دورهمی ها را لغو کنند.

دکتر علی اسماعیلی ندیمی امروز 12 مردادماه اظهار کرد: همه جای کشور و از جمله شهر رفسنجان در تب کرونا می سوزد و کادر بهداشت و درمان با همه توان و به نوعی تنها در وسط معرکه هستند.

وی افزود: این فرشتگان سفیدپوش از اینکه هر روز شاهد از دست دادن جان همشهریان خود که بر اثر غفلت مبتلا به کرونا شده و جان خودرا از دست می دهند بسیار متاثر و نگران هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد: آن ها از مردم گله مند هستند که همچنان با سهل انگاری و عادی انگاری نسبت به بیماری کرونا، در اجتماع حضور پر رنگ و غیر ضروری دارند و به نظر میرسد مردم باور ندارند که در وسط فاجعه ای ناگوار هستند.

وی از مردم خواست: هر آنچه که در مبارزه با این بیماری از دستشان بر می آید انجام دهند تا سلامتی هیچ کسی به خطر نیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید باور کنند در فاجعه ای ناگوار قرار گرفته ایم

مردم باید باور کنند در فاجعه ای ناگوار قرار گرفته ایم