مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-03اقتصادي

تجربه شفاف سازی شستا به دیگران منتقل شود


در بازدید سرزده معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از شستا مطرح شد، زمینه انتقال تجربیات سامانه های شفافیت شستا به دیگران فراهم شود.

- اخبار شرکتها؛ معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور روز دوشنبه 11 مرداد 1400 دربازدید 5ساعته از شستا جزییات اقدامات و دستاوردهای شستا را بررسی کردند.

در این نشست، محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا گزارش مبسوطی از عملکرد 3سال اخیرارائه کرد و گفت: رشد سود خالص شرکت اصلی شستا از 1250 میلیارد تومان به 32هزار میلیارد تومان در سال مالی گذشته نتیجه عملکرد شفاف و گزارش گیری و پیگیری های مستمر مدیریتی است.

مدیرعامل شستا در این نشست تخصصی، با تحلیل عملکرد 18سال اخیر شستا، تصریح کرد: سود خالص 3سال گذشته شستا معادل 2برابر جمع 18سال گذشته بوده است.

در این نشست گزارش سامانه های شفافیت شستا ارائه و هیات سازمان بازرسی سوالات و نکات خود را مطرح کردند.

پس از استماع گزارش محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا، غلامعباس ترکی، معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور ضمن تقدیر از گزارش ارائه شده و دستاوردهای محقق شده در شستا، ضمن تاکید بر تعمیق همکاری های شستا و بازرسی کل کشور، گفت: لازم است بخش حقوقی و زیرساخت های حقوقی مجموعه تقویت شود و هیات رسیدگی به تخلفات در شرکت ها و کمیته انضباطی حسب چارجوب حاکمیت شرکتی تقویت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه شفاف سازی شستا به دیگران منتقل شود

تجربه شفاف سازی شستا به دیگران منتقل شود