مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-03پزشكي

آغاز ثبت نام دیابتی ها برای تزریق واکسن کرونا در یزد


مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد گفت: امکان ثبت نام تزریق واکسن کووید19 برای بیماران دیابت دریافت کننده انسولین از امروز در سامانه سلامت فعال شده است.

- تزریق واکسن در کشور مورد انتقاد مردم قرار گرفته بود که خوشبختانه در هفته های اخیر اندکی سرعت تزریق واکسن  بیشتر شده است.

دکتر سید محمدرضا آقایی میبدی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: بیماران دیابت دریافت کننده انسولین 18 سال به بالا در سراسر کشور و بدون اولویت سنی می توانند از طریق سامانه salamat.

gov.

ir  برای دریافت واکسن کرونا ثبت نام کنند.

  وی تصریح کرد: کسانی که در سامانه از قبل ثبت نام کرده اند و به عنوان دریافت کننده انسولین مطرح شده هستند، می توانند با مراجعه به سایت سلامت  محل، روز و ساعت دریافت واکسن را انتخاب کنند و نیازی به انتظار برای دریافت پیامک نوبت دهی نیست.

مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد با اشاره به این که بیماران دیابتی دریافت کننده انسولین که قبلا در سامانه ثبت نام نکرده اند خاطرنشان کرد: این افراد می توانند در روزهای اداری از ساعت 8 تا 12 به مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد برای تشکیل پرونده مراجعه کنند و یا در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره 37283237 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام دیابتی ها برای تزریق واکسن کرونا در یزد

آغاز ثبت نام دیابتی ها برای تزریق واکسن کرونا در یزد