مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-03اجتماعي

صدور هشدار نارنجی توسط هواشناسی قزوین


کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اعلام صدور هشدار نارنجی در قزوین اعلام کرد: در مدت استقرار این سامانه بارشی احتمال برخورد صاعقه، شکسته شدن شاخه درختان، - ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اعلام صدور هشدار نارنجی در قزوین اعلام کرد: در مدت استقرار این سامانه بارشی احتمال برخورد صاعقه، شکسته شدن شاخه درختان، آبگرفتگی معابر و مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد.

توصیه می کنیم مردم ضمن اجتناب از حضور و انجام کار در فضای باز، سازه های سبک موقت را محکم و در رانندگی احتیاط کنند، همچنین از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اجتناب شود.

مریم بهروزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی تا پایان هفته همچنان گذر امواج کم دامنه را در سطح منطقه خواهیم داشت که در ساعات بعدازظهر و شب رشد ابرهای همرفتی در پاره ای از مناطق، بارش رگباری، گاهی رعدوبرق و وزش بادهای لحظه ای شدید را به همراه دارد، البته در مناطق مستعد نیز ریزش تگرگ را پیش بینی می کنیم.

وی ادامه داد: شایان ذکر است طی این مدت با توجه به وزش باد در پاره ای از مناطق احتمال گردوخاک محلی هم وجود دارد و انتظار داریم از فردا چهارشنبه 13 مرداد تا پایان هفته ناپایداری ها بیشتر در ارتفاعات استان متمرکز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار نارنجی توسط هواشناسی قزوین

صدور هشدار نارنجی توسط هواشناسی قزوین