مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-03اقتصادي

با خرید و فروش حیوانات وحشی برخورد کنید


متاسفانه خرید و فروش حیوانات وحشی در ایران برای برخی سودجویان تبدیل به بازار جذابی شده است؛ آنقدر که حاشیه شهری مانند تهران را به بازار ثابتی برای این تجارت و ابزار درآمدزایی تبدیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، خرید و فروش حیوانات ممنوعه در فضای مجازی مدت هاست توجه دوست داران و فعالان محیط زیست را به خود جلب کرده است.

بسیاری از فعالان محیط زیست معتقد هستند که بایدبر آگهی حیوانات وحشی در فضای مجازی نظارت کاملی صورت گیرد و سایت های خرید و فروش آنلاین نیز در این زمینه وارد عمل شوند.

دیوار یکی از این سایت ها ست که از سال گذشته به این موضوع ورود پیدا کرد و در ارتباط نزدیک و فشرده با فعالان سرشناس محیط زیست توانست به نقطه مطلوبی در این زمینه برسد و آگهی های ممنوعه در این سایت منتشر نشود.

سمیه رفیعی، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات سایت دیوار ، گفت: طی بازدید از مجموعه دیوار گزارشی از اقدامات دیوار برای مقابله با خرید و فروش حیوانات وحشی و ممنوعه ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد:متاسفانه خرید و فروش حیوانات وحشی در ایران برای برخی سودجویان تبدیل به بازار جذابی شده است آنقدر که حاشیه شهری مانند تهران را به بازار ثابتی برای این تجارت و ابزار درآمدزایی تبدیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خرید و فروش حیوانات وحشی برخورد کنید

با خرید و فروش حیوانات وحشی برخورد کنید