مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-03سياسي

حرکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ریشه در قرآن و روش ائمه(ع) دارد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بر لزوم پیگیری عملیاتی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه ها، دستگاه ها و ادارات تأکید کرد.

- حرکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ریشه در قرآن و روش ائمه(ع) دارد ایسنا/لرستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بر لزوم پیگیری عملیاتی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه ها، دستگاه ها و ادارات تأکید کرد.

حجت الاسلام سیدلطف الله حیات الغیب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زیر نظر نماینده ولی فقیه در استان ها مسیر انقلاب را طی می کند و مسیر حرکت آن همان خط و مسیری بوده که امامین انقلاب آن را ترسیم کرده است.

وی با یادآوری اینکه این شورا زیر نظر هیچ جناحی نیست، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مواقع خاص با اقدام به موقع موضع گیری کرده و هماهنگ کننده حضور مردم است.

حیات الغیب گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از پرسابقه ترین نهادهای انقلاب و باسابقه درخشان و دستگاهی است که براساس یک نیاز واقعی ایجاد شده است، کمااینکه این شورا با بصیرت افزایی در صحنه های مختلف قبل و بعد دفاع مقدس قبل و بعد رحلت امام(ره) خوب ورود پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ریشه در قرآن و روش ائمه(ع) دارد

حرکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ریشه در قرآن و روش ائمه(ع) دارد