مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-03اقتصادي

جولانِ کرونا در کرمانشاه/ نیمی از تست های PCR مثبت می شود!


معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به سیر صعودی کرونا در استان گفت: متاسفانه در روزهای اخیر جواب 40 تا 50 درصد تست های PCR در استان مثبت می شود.

- جولانِ "کرونا" در کرمانشاه/ نیمی از تست های PCR "مثبت" می شود! ایسنا/کرمانشاه معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به سیر صعودی کرونا در استان گفت: متاسفانه در روزهای اخیر جواب 40 تا 50 درصد تست های PCR در استان مثبت می شود.

دکتر سارا شاه آبادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سیر پرشتاب کرونا در استان گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش آمار مبتلایان کرونا هستیم که نشان از ورود استان به پیک پنجم کرونا دارد.

وی افزود: در روز های اخیر متاسفانه موارد تست های مثبت افزایش قابل توجهی یافته، طوری که حدود 40 تا 50 درصد تست های PCR مثبت می شوند.

شاه آبادی گفت: روز گذشته(یازدهم مرداد) از 1107 تست گرفته شده 408 مورد آن مثبت شده و روز قبل از آن از 1152 تست گرفته شده 490 مورد آن مثبت شد که حقیقتا زنگ خطری برای استان است.

شاه آبادی گفت: این امر نشان می دهد که ویروس در حال چرخش در استان است و اگر مراقب نباشیم تعداد بسیاری مبتلا می شوند.

وی استفاده از ماسک را مهمترین عامل پیشگیری از شیوع این ویروس دانست و افزود: مردم باید بدانند که تنها با ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و خودداری از حضور در فضاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولانِ کرونا در کرمانشاه/ نیمی از تست های PCR مثبت می شود!

جولانِ کرونا در کرمانشاه/ نیمی از تست های PCR مثبت می شود!