مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-03پزشكي

کمبود واکسن در دزفول / نوبت گیری واکسیناسیون در ساعات بامداد


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول از کمبود واکسن در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم حتی در ساعات 2 و 3 بامداد برای دریافت نوبت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه می کنند و شرمنده مردم هستیم.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول از کمبود واکسن در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم حتی در ساعات 2 و 3 بامداد برای دریافت نوبت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه می کنند و شرمنده مردم هستیم.

دکتر امیر ماندگار در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت واکسیناسیون کرونا در دزفول اظهار کرد: این اواخر، روزانه گروه های هدف واکسیناسیون افزوده شدند اما سهمیه واکسن شهرستان دزفول افزایش نیافت.

وی با بیان اینکه دچار مشکل و کمبود در تامین واکسن هستیم، افزود: برای تزریق دوز دوم واکسن افرادی که نوبت دوم شان فرا رسیده یا در روزهای آینده نوبت شان فرا می رسد، واکسن نگه داشته ایم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به استقبال زیاد مردم برای دریافت واکسن، گفت: در حال تزریق واکسن به افراد بالای 45 سال و دیگر گروه های هدف هستیم اما واکسن زیادی نداریم و به همین دلیل سرعت واکسیناسیون در دزفول کم است.

ماندگار بیان کرد: در حال حاضر عمدتا تزریق دوز دوم واکسن به گروه های هدف در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود واکسن در دزفول / نوبت گیری واکسیناسیون در ساعات بامداد

کمبود واکسن در دزفول / نوبت گیری واکسیناسیون در ساعات بامداد