مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-03بين الملل

حمله هکرهای چینی به شرکت های مخابراتی جهان


شرکت سایبر ریزن حاضر نشد از شرکت های مخابراتی یا کشورهایی که هدف حملات نفوذ سایبری قرار گرفته اند نام ببرد با این حال در گزارش این شرکت اشاره شده که شرکت های مخابراتی هدف گرفته شده در بعضی از کشورهای جنوب آسیای شرقی بوده اند که مدت مدیدی با چین اختلاف داشته اند.

- شرکت سایبر ریزن حاضر نشد از شرکت های مخابراتی یا کشورهایی که هدف حملات نفوذ سایبری قرار گرفته اند نام ببرد با این حال در گزارش این شرکت اشاره شده که شرکت های مخابراتی هدف گرفته شده در بعضی از کشورهای جنوب آسیای شرقی بوده اند که مدت مدیدی با چین اختلاف داشته اند.

محققان امنیت سایبری آمریکایی می گویند گروه های هک تحت حمایت دولت چین حداقل به پنج شرکت مخابراتی بین المللی حمله و اطلاعات تلفن و موقعیت مکانی را دزدیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت امنیت سایبری آمریکایی سایبر ریزن در گزارش جدیدی اعلام کرد این گروه های هک از سال 2017 تا 2021 عملیاتی را در سراسر جنوب شرقی آسیا اجرا کردند و در بعضی از موارد به بهره برداری از آسیب پذیریهای امنیتی سرورهای اکسچنج مایکروسافت پرداختند تا به سیستم های داخلی شرکت های مخابراتی نفوذ کنند.

لیور دیو، مدیرعامل شرکت سایبر ریزن با نام بردن از گروه های سافت سل، نایکن و گروپ-3390 گفت: این هکرها با دست گرفتن کنترل شبکه های مخابراتی که به آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله هکرهای چینی به شرکت های مخابراتی جهان

حمله هکرهای چینی به شرکت های مخابراتی جهان