مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-03پزشكي

خدمات رایگان اسنپ دکتر برای افراد دارای معلولیت و بیماری های خاص


اسنپ خدمات رایگان اسنپ دکتر را با عنوان «سلامتی ببخشیم» به افراد دارای معلولیت و بیماری های خاص ارائه می کند.

- گروه اجتماعی: با شروع موج پنجم کرونا و افزایش احتمال ابتلا به ویروس، مراکز درمانی کشور با حجم انبوهی از مراجعان مواجه شده اند، در این شرایط دریافت خدمات پزشکی برای افراد دارای معلولیت و بیماری‏ های خاص بسیار دشوارتر‏ و پرریسک تر از سایر بیماران شده است.

از همین رو، اسنپ دکتر در نظر دارد، در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در فاز اول طرح سلامتی ببخشیم از 28تیر تا 11مرداد 1400، به تمامی افراد دارای معلولیت و بیماری‏ های خاص، برای دریافت مشاوره پزشکی و روانشناسی و همینطور سفارش آنلاین نسخه دارو خدمات رایگان ارائه دهد.

واجدین شرایط می توانند بعد از ارائه ی مدارک پزشکی خود به اسنپ دکتر از مشاوره ی رایگان با پزشکان و مشاوران اسنپ دکتر و همچنین تخفیف سفارش آنلاین نسخه دارو (تا سقف 100هزار تومان) بهره مند شوند.

به گفته روابط عمومی اسنپ دکتر، در طرح سلامتی ببخشیم تمامی افراد دارای کارت معلولیت بهزیستی یا کارت عضویت در انجمن های مربوط به بیماری‏ های خاص می توانند تصویر کارت عضویت و کارت ملی خود را به همراه شماره موبایلی که شخص خودشان و یا همراهشان با آن در سوپر اپ اسنپ ثبت نام کرده‎ اند، به واتس اپ اسنپ دکتر به شماره 09054657258


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رایگان اسنپ دکتر برای افراد دارای معلولیت و بیماری های خاص

خدمات رایگان اسنپ دکتر برای افراد دارای معلولیت و بیماری های خاص