مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-03پزشكي

پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری «محک» برای درمان کودکان سرطانی


مؤسسه خیریه محک با همراهی و اعتماد نیکوکاران موفق به گسترش و جدیدسازی تجهیزات اساسی تصویربرداری بیمارستان فوق تخصصی سرطان محک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، اکنون چهارده سال از آغاز به کار بخش تصویربرداری  بیمارستان محک می گذرد.

چهارده سال برای کسانی که با تجهیزات پیچیده و پیشرفته ای چون تجهیزات تصویربرداری کار می کنند زمانی بسیار طولانی است؛ چرا که استهلاک و شتاب پیشرفت های فناوری، زمینه بروز مشکلات فراوان در استفاده از تجهیزات را فراهم می آورد.

  امسال و در سی امین سال فعالیت مؤسسه خیریه محک با همراهی و اعتماد نیکوکاران ایران زمین بخش تصویربرداری بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک، موفق به گسترش و جدیدسازی تجهیزات اساسی خود شده است.

 نگار افسر، مسؤول فنی بخش تصویربرداری بیمارستان محک در این باره می گوید: هر کودک مبتلا به سرطان، در بازه زمانی که به آن فرصت طلایی می گوییم از بخت بیشتری برای درمان برخوردار است.

استفاده از این فرصت طلایی وابسته به تشخیص سریع بیماری است و تجهیزات جدید تصویربرداری، با صرف زمان کمتر و دقت بالاتر در تشخیص، باعث می شوند که این فرصت طلایی از دست نرود.

تشخیص سریع تر به درمان آسان تر، مؤثرتر و کم هزینه تر منجر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری «محک» برای درمان کودکان سرطانی

پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری «محک» برای درمان کودکان سرطانی