مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-03اجتماعي

هشدار زرد هواشناسی اصفهان / روند کاهشی دمای هوا ادامه دارد


کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: هشدار زرد هواشناسی اصفهان به دلیل مخاطرات جوی تا پایان هفته جاری صادر شده است.

- با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی استان اصفهان تا پایان هفته اظهار داشت: بررسی این نقشه ها بیانگر گذر امواج ناپایداری تا اواخر هفته جاری بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان شرایط افزایش ابر وزش باد نسبتاً شدید و همچنین بارش های پراکنده به ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان انتظار می رود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی اصفهان ابراز داشت: این هشدار به منظور رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ صادر شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان هفته جاری لغزندگی جاده ها، احتمال آبگرفتگی موقت و محدود، جاری شدن روان آب در مسیل ها، برخورد صاعقه و بالا آمدن ناگهانی سطح آب در رودخانه های فصلی و اختلال در مسیرهای مواصلاتی به استان کهکیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است، تصریح کرد: از این رو به شهروندان توصیه می شود نسبت به عدم توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، احتیاط در چرای دام در مسیل ها و مناطق مرتفع و احتیاط در فعالیت کوهنوردی توجه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار زرد هواشناسی اصفهان / روند کاهشی دمای هوا ادامه دارد

هشدار زرد هواشناسی اصفهان / روند کاهشی دمای هوا ادامه دارد