مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-03اجتماعي

ادامه دار بودن بارش باران، رعد و برق در زنجان


بعد از ظهر امروز افزایش ابر، رگباران باران توام با رعد و برق پیش بینی می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: بعد از ظهر امروز افزایش ابر، رگباران باران توام با رعد و برق پیش بینی می شود.

محمدرضا رحمن نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعدازظهر امروز (سه شنبه 12 مردادماه) افزایش ابر، رگبار باران توام با رعد و برق را به شکل بیشتر در شهرستان های زنجان و ماهنشان خواهیم داشت و در سایر نقاط استان نیز در حد خفیف پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه تا پایان روز جمعه نیز احتمال بارش ها در ساعات بعدازظهر برای این استان وجود دارد، افزود: دمای فعلی شهر زنجان 23 درجه سانتیگراد بالای صفر بوده و این میزان دما در مقایسه با مدت مشابه روز گذشته در همین ساعت یک درجه سانتیگراد کاهش نشان می دهد.

این مسئول ادامه داد: در 24 ساعت گذشته زنجان (مرکز استان) و همچنین خیرآباد از تابع شهرستان سلطانیه و شهرهای سلطانیه و قیدار با دمای 14 درجه سانتیگراد خنک ترین و چورزق از توابع شهرستان طارم نیز با 36 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان زنجان گزارش شدند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: میزان دمای هوا زنجان از امروز به صورت کند و تدریجی روند افزایشی خواهد داشت و تا روز دوشنبه هفته آینده بین پنج تا 7 درجه سانتیگراد گرم تر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه دار بودن بارش باران، رعد و برق در زنجان

ادامه دار بودن بارش باران، رعد و برق در زنجان