مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-03اجتماعي

17 پایگاه انتخاب رشته برای کنکوری ها در کرمانشاه فعال شد


رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از فعال شدن 17 پایگاه از سوی آموزش و پرورش استان برای مشاوره و انتخاب رشته کنکوری ها خبر داد.

- فردین منصوری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از این تعداد شش پایگاه در شهر کرمانشاه و مابقی در شهرستان های استان فعال شده است.

منصوری با اشاره به فعال بودن پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش استان، گفت: این پایگاه ها تا پایان مهلت انتخاب رشته کار مشاوره و انتخاب رشته داوطلبین مجاز را انجام خواهند داد.

رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کرد: کار انتخاب رشته در پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش توسط نرم افزارهای معتبر و آنلاین انجام می شود، همچنین در این پایگاه ها علاوه بر کار انتخاب رشته، مشاوره نیز به کنکوری ها داده می شود.

منصوری هزینه مشاوره و انتخاب رشته در پایگاه های آموزش و پرورش را برای هر داوطلب 100 هزار تومان اعلام کرد و افزود: مشاوران استان تخفیفاتی را برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در نظر گرفته اند، چراکه هزینه انتخاب رشته در پایگاه های آموزش و پرورش سایر استان ها خیلی بیشتر است.

منصوری به داوطلبین مجازی که قصد انتخاب رشته دارند، توصیه کرد: برای انتخاب رشته خود به پایگاه های معتبر مراجعه کنند و حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 پایگاه انتخاب رشته برای کنکوری ها در کرمانشاه فعال شد

17 پایگاه انتخاب رشته برای کنکوری ها در کرمانشاه فعال شد