مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-03اجتماعي

اجرای طرح آموزش های فنی و حرفه ای برای سربازان وظیفه در آذربایجان شرقی


فرمانده پادگان حضرت ولیعصر(عج) تبریز با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در خصوص برنامه ریزی جهت اجرای دوره های مهارتی برای سربازان وظیفه دیدار و گفتگو کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده پادگان حضرت ولیعصر(عج) تبریز با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در خصوص برنامه ریزی جهت اجرای دوره های مهارتی برای سربازان وظیفه دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در این دیدار در خصوص اهمیت بحث مهارت آموزی گفت: هرکس با جدیت در دوره های آموزش فنی و حرفه ای شرکت کند قطعاً نتیجه مطلوب را به دست خواهد آورد و میتواند موجب موفقیت در عرصه ایجاد کسب و کار برای خود و دیگران گردد.

رضا اختیار وکالتی با اشاره به تنوع رشته و نوع آموزش در فنی و حرفه ای استان، اجرای دوره های نوین آموزشی و ارتقاء مهارت های شغلی سربازان وظیفه را در طول دوران خدمت مقدس سربازی موثر دانست.

فرمانده پادگان حضرت ولیعصر (عج) تبریز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های همکاران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در امر آموزش سربازان وظیفه این آموزش ها را یکی از عوامل ایجاد انگیزه در طول دوره خدمت سربازی و ایجاد اعتماد به نفس و آمادگی بالای سربازان برای ورود به بازار کار پس از فراغت از دوران خدمت سربازی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آموزش های فنی و حرفه ای برای سربازان وظیفه در آذربایجان شرقی

اجرای طرح آموزش های فنی و حرفه ای برای سربازان وظیفه در آذربایجان شرقی