مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:302021-08-03سياسي

داوری آثار رسیده به همایش بین المللی «ایران شناسی» آغاز شد


دبیر اجرایی همایش بین المللی «ایران شناسی: تجربه دیروز، وضعیت حال، نگاه به آینده» از آغاز ارزیابی و داوری مقالات ارسالی به این همایش بین المللی خبر داد.

- ، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، علی محمد طرفداری دبیر اجرایی همایش بین المللی ایران شناسی: تجربه دیروز، وضعیت حال، نگاه به آینده با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر ارزیابی، داوری و دسته بندی مقالات دریافتی آغاز شده است و جلسات متعددی از سوی کمیته علمی و اجرایی همایش در همین ارتباط برگزار شده است.

طرفداری افزود: بر اساس این جلسات، بخش عمده ای از مقالات دریافتی مرحله تایید نهایی عبور کرده و در گروه های مربوط به خود جای داده شده اند.

بر همین اساس در طی دو روز برگزاری این همایش با احتساب نشست های افتتاحیه و اختتامیه حدود 8 پانل به دو صورت مجزا و موازی خواهیم داشت و همه سخنرانی ها به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی ارائه خواهند شد.

وی درباره تعداد مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش گفت: تا این زمان حدود 70 مقاله برای دبیرخانه همایش ارسال شده است که تعدادی از آن ها به دلیل عدم ارتباط با محورهای اعلام شده برای همایش کنار گذاشته شدند و بیش از 50 مقاله مورد تایید نهایی قرار گرفتند و بخش عمده ای از این مقالات در دو روز و در نشست های مربوط به صورت سخنرانی ارائه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری آثار رسیده به همایش بین المللی «ایران شناسی» آغاز شد

داوری آثار رسیده به همایش بین المللی «ایران شناسی» آغاز شد