مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:302021-08-03سياسي

رییسی: راه برون رفت از مشکلات وجود دارد/ سفره مردم به اقتصاد را شرطی نمی کنیم


سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری گفت: مشکلات اقتصادی و فرهنگی، مسئله بیکاری و مسکن و دیگر مسائلی که امروز مردم نسبت به آن گله مند هستند، همه باید تغییر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهوری گفت: پیام مردم در 28 خرداد پیام تحول خواهی، عدالت خواهی، مبارزه با فساد و فقر و تبعیض و اجرای سیاست های اعلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی روز سه شنبه در مراسم تنفیذ سیزدهمین رییس جمهور ایران گفت: شرط ادب و احترام در حکم تنفیذ از سوی رهبری انقلاب این بود که دست ایشان را می بوسیدم لکن با شرایط موجود این توفیق از من سلب شد.

وی افزود: بر خداوند متعال شاکرم و سر بر آستان ربوبی می ستایم و شکر نعمت های بیشمارش به ویژه نعمت اعتماد مردم و نعمت رهبری را به جا می آورم.

خورشید تابناک مردم سالاری دینی بیش از 40 سال پیش در این سرزمین با هدایت امام بزرگوار و عظیم الشان مان و با همت والای مردم بزرگ و وظیفه شناس طلوع کرد و مدل حکمرانی نوینی به عالم عرضه شد.

رییس جموری تاکید کرد: در این مدل حکمرانی نو امر دین در کنار دنیا، امر علم در کنار اخلاق، امر عدالت در کنار پیشرفت، امر عزت در کنار رفاه این مدل به عالم عرضه شد تا همگان پیوند معنویت با زندگی انسان معاصر را بدانند و بدانند که دین می تواند در متن زندگی انسان معاصر حکومت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: راه برون رفت از مشکلات وجود دارد/ سفره مردم به اقتصاد را شرطی نمی کنیم

رییسی: راه برون رفت از مشکلات وجود دارد/ سفره مردم به اقتصاد را شرطی نمی کنیم