مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-03سياسي

شورای هماهنگی وام دار هیچ جریان سیاسی نبوده است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: شورای هماهنگی هیچ گاه وام دار هیچ جریان سیاسی نبوده و تریبون این شورا تریبون نظام و انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/اصفهان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: شورای هماهنگی هیچ گاه وام دار هیچ جریان سیاسی نبوده و تریبون این شورا تریبون نظام و انقلاب اسلامی است.

محمدعلی احمدی در گفت وگو با ایسنا درباره سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در روز 12 مرداد به فرمان امام خمینی(ره)، اظهار کرد: این شورا به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از قدیمی ترین نهادهای انقلاب اسلامی است و رسالت آن تلاش برای نقش آفرینی و حضور مردم در صحنه های انقلاب و بزرگداشت ایام الله انقلاب و تثبیت حضور مردم است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات و ایام الله شکل پیدا می کند و این دو عرصه جلوه حضور مردم است، افزود: دشمنان همه تلاش خود را می کنند تا این حضور کمرنگ شود که شورای هماهنگی تلاش می کند این حضور تثبیت شود.

احمدی یکی از وظایف شورا را لحظه شناسی عنوان و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات زبان مردم است و بسترساز حضور مردم برای بیان دیدگاه ها و دفاع منطقی از انقلاب است.

وی یکی دیگر از ویژگی های شورا را فراجناحی بودن آن دانست و گفت: شورای هماهنگی هیچ گاه وام دار هیچ جریان سیاسی نبوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای هماهنگی وام دار هیچ جریان سیاسی نبوده است

شورای هماهنگی وام دار هیچ جریان سیاسی نبوده است