مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-03سياسي

فراخوان سیزدهمین «سوگواره هنر عاشورایی» منتشر شد


سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی، با هدف تکریم ساحت امام سوم شیعیان و شهدای گرانقدر کربلا و معرفی هنرمندانه مفاهیم عاشورایی فراخوان ارسال اثر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، هنرمندان سراسر کشور برای شرکت در سیزدهمین سوگواره عاشورایی که از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می شود، می توانند آثار هنری خود را در 4 بخش طراحی پوستر، تصویرسازی، نقاشی خط و عکاسی به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.

بر اساس فراخوان اعلام شده، در بخش طراحی پوستر، آثار ارسالی باید در موضوعات تبیین شخصیت امام حسین (ع) و امام حسین (ع) در کلام دیگران تولید شده باشد.

موضوعات بخش تصویرسازی نیز به شخصیت حضرت رباب (س) و حضرت مسلم بن عقیل (ع) اختصاص دارد.

در بخش نقاشی خط، هنرمندان می توانند با استفاده از مجموعه اشعار ترکیب بند محتشم کاشانی، آثار خود را بر روی بوم خلق کرده و طبق موارد ذکر شده در فراخوان جهت ارسال اقدام کنند.

هنرمندان عکاس نیز می توانند با ارسال عکس های خود به سه صورت – تک عکس، مجموعه عکس و فوتوکلیپ- در این رویداد هنری و فرهنگی شرکت کنند.

در این بخش، موضوعات عکاسی باید به مراسم عزاداری امام حسین (ع) و نمادهای عاشورایی در دوران کرونا در بیمارستان ها، مراکز درمانی، منازل، شهرها و روستاها، روضه های خانگی، مواسات و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان سیزدهمین «سوگواره هنر عاشورایی» منتشر شد

فراخوان سیزدهمین «سوگواره هنر عاشورایی» منتشر شد