مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-03سياسي

پیشنهاد تشکیل شورای عالی جزایر ارائه شده است


استاندار هرمزگان از تنظیم و تدوین پیشنهاد تشکیل شورای عالی توسعه جزایر خبر داد و گفت: این کارگروه در صورت موافقت رییس جمهور ، به منظور سیاست گذاری کلان در حوزه جزایر استان تشکیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست بررسی مشکلات سه جزیره ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک به ریاست دکتر همتی استاندار هرمزگان و با حضور دکتر احمد مرادی رییس مجمع نمایندگان استان، معاونان سیاسی، امنیتی، اجتماعی و عمرانی استانداری هرمزگان، فرماندار ابوموسی و جمعی از مدیران استانی بخش های مختلف برگزار شد.

 همتی با اشاره به نتایج برگزاری این نشست، از تدوین پیشنهاد تشکیل شورای عالی جزایر طی هفته آتی خبر داد و اظهار داشت: در قالب این پیشنهاد و در صورت موافقت رییس جمهور، این کارگروه به صورت منظم و ماهانه برای بررسی مشکلات و میزان پیشرفت پروژه ها در 14جزیره استان تشکیل و دستگاه های اجرایی گزارش کار خود را ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه این کارگروه به منظور سیاست گذاری کلان در حوزه جزایر استان و با حضور معاون رییس جمهور و برخی از وزرا تشکیل خواهد شد، افزود: توسعه، پشتیبانی، تحرک اقتصادی و افزایش پهنه مسکونی و گردشگری جزایر، یکی از الزامات و ضروریات است که باید در دوره جدید مورد توجه قرار بگیرد و در قالب یک سیاست گذاری خاص، برنامه توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تشکیل شورای عالی جزایر ارائه شده است

پیشنهاد تشکیل شورای عالی جزایر ارائه شده است