مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-03اقتصادي

فروش سازمان اموال تملیکی 79 درصد رشد کرد


مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت: با تلاش مدیریت های استانی و اصلاح و بهبود فرایندها، فروش سازمان اموال تملیکی در چهارماهه نخست سال جاری به 563 میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 79 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محمدعلی افتخاری رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان در خصوص آمار عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی طی چهار ماهه ابتدایی سال جاری تصریح کرد: تلاش مدیریت های استانی به همراه همت سازمان برای تحقق بخشیدن به برنامه های پیش بینی شده موجب شد علیرغم وجود مشکلات زیرساختی، طی این دوره میزان فروش اموال در بخش منقول و غیرمنقول نسبت به مدت مشابه سال قبل هرکدام به ترتیب 79 و 74 درصد رشد را به ثبت برساند.

وی افزود: میزان فروش اموال منقول طی چهارماهه نخست سال جاری 522 میلیارد تومان اموال منقول فروخته شد و همچنین در بخش اموال غیرمنقول نیز که شامل املاک و مستعلات می شود، حدود 41 میلیارد تومان فروش داشته است.

افتخاری ضمن اشاره به افزایش 54 درصدی درآمد سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: یکی از اقدامات سازمان بمنظور شفافیت در فروش و افزایش آن استفاده از مکانیزم حراج الکترونیک بوده که منجر به درآمد سازمان نیز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش سازمان اموال تملیکی 79 درصد رشد کرد

فروش سازمان اموال تملیکی 79 درصد رشد کرد