مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-03پزشكي

اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد قشم برای واردات 500 هزار دوز واکسن کرونا


معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این آمادگی وجود دارد تا 500 هزار دوز واکسن را وارد کشور کند که این موضوع را به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرده ایم و منتظر صدور مجوز هستیم.

- ایسنا/هرمزگان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این آمادگی وجود دارد تا 500 هزار دوز واکسن را وارد کشور کند که این موضوع را به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرده ایم و منتظر صدور مجوز هستیم.

مهدی زارعی در گفت و گو با ایسنا، افزود: منطقه آزاد قشم همواره خود را در کنار مردم دیده و می بیند و در بحث کمک به کنترل شیوع کرونا از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در این مدت همواره در کنار شبکه بهداشت و درمان در قشم بوده و هستیم، تصریح کرد: منطقه آزاد قشم این آمادگی را دارد تا در بحث تأمین تجهیزات، تخت بیمارستانی و زیرساختی ورود کند و در کنار مردم باشد تا بتوانیم از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم.

زارعی با اشاره به اینکه در زمینه تجهیز و ایجاد بخش جدید کووید 19 در قشم آمادگی کامل داریم، عنوان کرد: حتی این آمادگی وجود دارد تا در صورت واکسیه شدن نیروهای خدماتی، در تأمین نیرو هم به کمک شبکه بهداشت و درمان بیایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد قشم برای واردات 500 هزار دوز واکسن کرونا

اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد قشم برای واردات 500 هزار دوز واکسن کرونا