مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-03اقتصادي

بیش از 34 میلیون دلار صادرات از سیستان و بلوچستان انجام شده است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از صادرات 34 میلیون و 687 هزار و 367 دلار کالا از گمرکات و بازارچه های مرزی این استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از صادرات 34 میلیون و 687 هزار و 367 دلار کالا از گمرکات و بازارچه های مرزی این استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا داود شهرکی 12 مردادماه اظهارکرد: مجموع صادرات انجام شده از گمرکات و بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان طی سه ماه گذشته246 هزار تن کالا بوده است.

وی بیان کرد: در این مدت میزان صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان 34 میلیون 30 هزار و 890 دلار و صادرات از بازارچه های مرزی 656 هزار و 477 دلار بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در بازه زمانی اعلام شده کالاها و اقلامی از جمله سیمان، میوه، نخود خام،گاز، خرما، صیفیجات، پودر لباسشویی، قیر، محصولات سرامیکی،کیسه پلاستیکی به کشورهای پاکستان، افغانستان، ترکیه،کویت، امارات و سایر کشورها صادر شده است.

وی تاکید کرد: در رقم میزان صادرات اعلام شده در سیستان و بلوچستان میزان صادرات از منطقه آزاد چابهار در نظر گرفته نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 34 میلیون دلار صادرات از سیستان و بلوچستان انجام شده است

بیش از 34 میلیون دلار صادرات از سیستان و بلوچستان انجام شده است