مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-03سياسي

گل افشانی بر مزار شهدای سلامت فارس در آغاز هفته بزرگداشت خبرنگار


مراسم های بزرگداشت هفته خبرنگار با اجرای برنامه گل افشانی بر مزار شهدای عرصه سلامت و قدردانی از خانواده اولین شهید این حوزه در فارس، آغاز شد.

- ایسنا/فارس مراسم های بزرگداشت هفته خبرنگار با اجرای برنامه گل افشانی بر مزار شهدای عرصه سلامت و قدردانی از خانواده اولین شهید این حوزه در فارس، آغاز شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس سه شنبه 12 مرداد در مراسم گل افشانی بر مزار شهدای عرصه سلامت که به مناسبت آغاز برنامه های بزرگداشت هفته خبرنگار در شیراز و در محل گلزار شهدای دارالرحمه شیراز برگزار شد، از خانواده شهید حاج سعید شفاعت، با اهدای لوح سپاس و گل، قدردانی کرد.

صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در حاشیه این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور جمعی از مدیران برگزار شد، گفت: امسال شرایطی متفاوت از سال های گذشته داریم و شهدای مدافع سلامت هم به جمع شهدای ما اضافه شده اند.

سهرابی با یادآوری اینکه بزرگداشت هفته خبرنگار به یاد اولین روزنامه نگار کشور میرزا صالح شیرازی برگزار می شود، اصحاب رسانه را اصحاب همیشه حاضر در صحنه های سخت و دشوار کشور دانست که بدون چشم داشت در خط مقدم سختی ها حضور داشته اند، افزود: به پاسداشت خون شهیدان که برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جانفشانی و از خودگذشتگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل افشانی بر مزار شهدای سلامت فارس در آغاز هفته بزرگداشت خبرنگار

گل افشانی بر مزار شهدای سلامت فارس در آغاز هفته بزرگداشت خبرنگار