مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-03سياسي

حمایت 5 جانبه برای جایگزین شدن مودم های ADSL با VDSL


در حالی که مجلس طرح صیانت از فضای مجازی را به تصویب می رساند، در روزهای پایانی عمر دولت، تفاهم نامه پنج جانیه برای تولید مودم های VDSL با هدف استفاده از ظرفیت‎ های علمی شرکت های دانش بنیان به امضا رسید.

- در حالی که مجلس طرح صیانت از فضای مجازی را به تصویب می رساند، در روزهای پایانی عمر دولت، تفاهم نامه پنج جانیه برای تولید مودم های VDSL با هدف استفاده از ظرفیت‎ های علمی شرکت های دانش بنیان به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فناوری VDSL که مخفف عبارت Very-high-bitrate Digital Subscriber Line به معنی خط اشتراک دیجیتال با نرخ بیت بسیار بالاست.

VDSL نسل جدیدی از فناوری های DSL است که روی بستر کابل های مسی ارائه می شود و به عبارت دیگر نسل بعدی فناوری ADSL به شمار می رود.

مودم های VDSL قادر هستند پهنای باند 52 مگابیت برثانیه و آپلود 16 مگابیت برثانیه را ارائه دهند که بیش از 6 برابر مودم های ADSL هست.

تبدیل اینترنت از ADSL به VDSL هزینه ای جز خرید مودمی که از VDSL پشتیبانی می کند، برای کاربر ندارد.

به منظور دسترسی کشور به این فناوری و در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر تولید داخل فناوری های راهبردی کشور و اهمیت استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و نامگذاری سال 1400 بـه سـال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و بـا توجه به وضع تحریم های همه جانبه و افزایش هزینه های وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 5 جانبه برای جایگزین شدن مودم های ADSL با VDSL

حمایت 5 جانبه برای جایگزین شدن مودم های ADSL با VDSL