مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-03سياسي

کتاب «تفنگدار ایل» رونمایی شد


آیین رونمایی از کتاب «تفنگدار ایل» روایت «علی پاشا صادقی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس درباره عملیات والفجر 3 و نقش رزمندگان ایل «میش خاص» در این عملیات ، - ایسنا/ایلام آیین رونمایی از کتاب تفنگدار ایل روایت علی پاشا صادقی از رزمندگان دوران دفاع مقدس درباره عملیات والفجر 3 و نقش رزمندگان ایل میش خاص در این عملیات ، با همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان،اداره کل کتابخانه های عمومی استان و کتگره 3000 شهید استان ایلام رونمایی شد.

سمیه حیدری ، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام در این مراسم اظهار کرد: قلم زدن در عرصه ی دفاع مقدس فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس دریایی عظیم است که انتقال آن به نسل های آینده به مدد تاریخ شفاهی ممکن می شود.

وی با بیان اینکه امروز نویسندگان و علاقمندانی که پای صحبت های یادگاران دفاع مقدس می نشینند و آن را به کتاب تبدیل می کنند وظیفه ای سنگین دارند، تصریح کرد: کتابخانه های عمومی در انعکاس و نشر این آثار تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام با تقدیر از بتول میرزایی ، نویسنده ی این کتاب، گفت: در این کتاب خاطرات و روایات 8 سال دفاع مقدس از زبان رزمنده دوران دفاع مقدس علی پاشا صادقی به خوبی بیان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «تفنگدار ایل» رونمایی شد

کتاب «تفنگدار ایل» رونمایی شد