مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-03پزشكي

افزایش فوتی های کرونا در خوزستان/ مراجعه 5700 بیمار به بیمارستان ها در یک روز


بر اساس آخرین گزارش اپیدمیولوژی، عمده سوشی که در کشور در حال چرخش است از نوع دلتا است و با توجه به میزان سرایت زیاد، این سوش به تدریج در حال غالب شدن در کشور است.

- بر اساس آخرین گزارش اپیدمیولوژی، عمده سوشی که در کشور در حال چرخش است از نوع دلتا است و با توجه به میزان سرایت زیاد، این سوش به تدریج در حال غالب شدن در کشور است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به مراجعه 5 هزار و 700 نفر به بیمارستان های استان خوزستان در روز گذشته گفت: موارد فوت در خوزستان به تدریج در حال افزایش است که این مساله به دلیل افزایش موارد ابتلا است.

دکتر فرهاد ابول نژادیان اظهار کرد: حدود دو هفته است که خوزستان وارد پیک جدید شده است.

اکنون 9 شهر اندیمشک، ماهشهر، بهبهان، شوش، اهواز، آبادان خرمشهر، دشت آزادگان و شادگان که عمدتا شهرهای پرجمعیت هستند در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به افزایش بار مراجعه به مراکز بهداشتی و بیمارستانی، افزود: روز دوشنبه، 5 هزار و 700 نفر به بیمارستان های خوزستان مراجعه کردند که 370 نفر از این تعداد، بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بر اساس آخرین گزارش اپیدمیولوژی، عمده سوشی که در کشور در حال چرخش است از نوع دلتا است و با توجه به میزان سرایت زیاد، این سوش به تدریج د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فوتی های کرونا در خوزستان/ مراجعه 5700 بیمار به بیمارستان ها در یک روز

افزایش فوتی های کرونا در خوزستان/ مراجعه 5700 بیمار به بیمارستان ها در یک روز