مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-03سياسي

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مؤذن جامعه است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مؤذن جامعه است و در بزنگاه های مهم انقلاب اسلامی توانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر رابطه با اهمیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می فرمایند شورای هماهنگی بر اساس یک نیاز واقعی و صادقانه شکل گرفته و همواره بر اساس شناخت لحظه و نیاز عمل کرده است، این نهاد یکی از کهن ترین و باسابقه ترین نهادهای جمهوری اسلامی است.

این مسؤول ابراز کرد: از سوی دیگر رهبر انقلاب در دیگر سخنان خود درباره این نهاد می فرمایند اگر ما شورای هماهنگی را نداشتیم بی شک شاهد ناسازگاری و اشکالات فراوانی در مراسم و مناسبت ها بودیم.

شهسواری تصریح کرد: نقطه اوج فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات در فراخوان مردم در فتنه های 78 و 88 بود که منجر به حضور جمع عظیمی از مردم در راهپیمایی و خاموشی فتنه شد.

وی ادامه داد: فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از 12 فروردین ماه که روز جمهوری اسلامی است تا یوم الله دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن ادامه دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره در برنامه ها به لحظه ورود کرده است و توانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در ایام در مراسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مؤذن جامعه است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مؤذن جامعه است